maanantai 16. tammikuuta 2017

23 faktaa minusta

Nyt kun tuli 23 elinvuotta täyteen, ajattelin sen kunniaksi kertoa 23 faktaa itsestäni. En ole pitkään aikaan tehnyt tänne mitään tämmöisiä itsestäni kertovia nippelitieto-postauksia, joten tässä nyt sitten uusillekin lukijoille vähän informaatiota, että kuka täällä oikein kirjoittelee.

1. Olen asunut Oulun lisäksi Kiuruvedellä ja Tampereella.
2. Syntyessäni asuimme Rajakylän kaupunginosassa Oulussa (tietäjät tietää).
3. Olen muuttanut vuosina 2013-2016 kokonaiset kuusi kertaa.
4. Tälläkin hetkellä etsin itselleni uutta, pienempää asuntoa lähempää yliopistoa.


5. Opiskelen ensimmäistä vuotta suomen kieltä Oulun yliopistossa.
6. Aiemmalta ammatiltani olen painotekniikan painotuotantoassistentti.
7. Olen myös käynyt lukion ja kotitalouskoulun.
8. Kävin myös pyörähtämässä hevoskoulussa Kiuruvedellä Hingunniemessä kolme kuukautta.

9. En ole koskaan omistanut muita eläimiä kuin hamstereita. Niitä meillä on ollut seitsemän: Söpö, Kiki, Mindy, Piltti, Karkki, Make ja Pipsa. Söpö, Mindy ja Make olivat Tiian (ja Maken omistivat myös Tiian hippikommuunin muut asukkaat).
10. Olen Halla-nimisen pohjanpystykorvan kummitäti.
11. Mulla on yksi isosisko, edellä mainittu Tiia.
12. Olen sinkku, mutta tämä ei ole seuranhakuilmoitus.

13. Olen 175 cm pitkä.
14. Mulla on molempien käsivarsien sisäsyrjillä tatuoinnit, vasemmassa unisieppari ja oikeassa haltiakielellä kirjoitettu teksti "Not all those who wander are lost".
15. En ole Taru sormusten herrasta -fani, tykkään vain haltiakielen ulkonäöstä ja tekstin sanomasta. Ja on ne leffat ihan jees.
16. Mulla on ollut silmälasit vuodesta 2003. Välillä käytän myös piilolinssejä.



17. Mun lempikirjailija on Jane Austen.
18. Lempikirjoja ovat Ylpeys ja ennakkoluulo (kirj. Jane Austen) ja Salaisuuksien laakso (kirj. Charmian Hussey).
19. Lempielokuva on Ylpeys ja ennakkoluulo, oon katsonut sen yli 20 kertaa, nimenomaan se 2005 vuoden versio, missä on Keira Knightley ja Matthew Macfadyen.
20. Keräilen Jane Austen -tavaroita. Mulla on mm. kirjoja, elokuvia, kangaskassi, muki, seinäkalenteri, osoitekirja, teetä, avaimenperä ja t-paita.

21. Aloitin ensimmäisen blogini syksyllä 2009. Olen siis blogannut hieman yli seitsemän vuotta (mutta en säännöllisesti).
22. Olen Coca-Cola-holisti. Mun ensimmäinen sana (tai ainakin yksi ensimmäisistä) oli kuulemma "coca" ja olin sen sanonut kun siskoni oli juonut kokista ja olisin itsekin halunnut sitä.
23. Tykkään tehdä käsitöitä, niin ommellen kuin neuloen ja virkatenkin, mutta en osaa järjestää sille aikaa enää nykyään.





Kiitos ja onnea, jos jaksoit lukea tänne asti! Nyt tunnet minut vähän paremmin. Suurin osa näistä asioista on tullut ilmi edellisissä blogipostauksissani tämän yli seitsemän vuoden bloggaamisen aikana, mutta en usko, että suurikaan osa teistä nykyisistä lukijoista on pysynyt mukana niin kauan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti