perjantai 17. huhtikuuta 2015

Tunnelmia Hevoset 2015 -messuilta

Käytiin sekä lauantaina että sunnuntaina tsekkaamassa messuilla muutamia ohjelmanumeroita ja kiertämässä kojut. Kuvat on ottanut Tapio mun kameralla, eikä se oo ennen kuvannut sillä, joten ymmärrettävästi laatu on sen mukaista. :D Itse heiluin videokamera kädessä ja jossain välissä oon tekemässä myös koostetta niistä videopätkistä, mutta saa nähdä että milloin. Oon jo vähän myöhässä tämän postauksen kanssa, joten annetaan kuvien kertoa enemmän kuin mun sanat.

(P.S. Oon taas sairaana, kävin hakeen tänään pari päivää sairaslomaa. Jipii.)





















Viimeisessä kuvassa oon mielissäni, koska voitin sunnuntaina Tampereen messujen Instagram-kilpailun arvonnan, eli 50€ lahjakortin Horzelle. Koitin sitten etsiä jotain sillä summalla, koska se piti siis käyttää heti tuolla. Jäljellä ei ollut enää paljoa mitään mitä olisin tarvinut, mutta ostin sitten repun ja kahdet ratsastussukat. :)

Ens vuonna uudestaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti