perjantai 30. tammikuuta 2015

Uusia meikkejä

Tilasin itelle vähän uusia meikkejä Oriflamelta ja sain samalla myös puuterihelmet, jotka olin jo vähän aikaisemmin ansainnut myymistäni tuotteista. En oo vielä kerennyt kokeilemaan kaikkia ostamiani juttuja, mutta mitä luultavamminkin tuun kokeilemaan niitä jossain meikissä ja sitä kautta ne sitten päätyvät tänne blogiinkin. :)






Giordani Gold Opulent Night Pearls (puuterihelmet)

Mulla ei ole minkäänlaista kokemusta puuterihelmistä, jos ei lasketa sitä kun pienempänä The Body Shopissa käydessä puristettiin testeripuuterihelmiä kaverin kanssa hajalle (hyi meitä). Luulin aluksi, että nää on poskipunaksi tarkoitettu, mutta ilmeisesti nää onkin tarkoitettu varjostukseen (highlights). Siitäkään mulla ei oo minkäänlaista kokemusta, joten jännä nähdä miten käy!



Oriflame Beauty Eyebrow Kit (kulmavärisetti)

En osaa piirtää/tehdä kulmia, en sitten yhtään. Oon yrittänyt opetella tekemään niitä kulmakynällä ja nyt halusin kokeilla toista vaihtoehtoa, eli kulmaväriä ja -vahaa. Viime jaksossa tää setti oli alennuksessa, joten siinäpä hyvä syy ostaa testiin. Tässä on siis kaksi eri sävyistä ruskeaa ja vaalea (ilmeisesti läpinäkyvä) kulmavaha. En oo vielä kokeillut miten toimii, mutta toivon että tässä on mun pelastus.




Very Me Lip Crayon (huultenrajauskynä)

Elämäni toinen huultenrajauskynä! Ensimmäinen on jo hävitetty, joten oli jo aikakin ostaa uusi. Tämä yksilö on sävyssä nude.




Oriflame Beauty Wonder Colour Lipstick (huulipuna)

Yritän kartuttaa huulipunavarastoa ja tämä yksilö sattui olemaan alennuksessa ja kivan värinen, joten tästä se lähtee. Tykkään tosi paljon tästä sävystä (nude), koska se on tosi luonnollinen, mutta kuitenkin jotain vähän normaalista poikkeavaa. Ehdottomasti uus lemppari!




2 kommenttia:

  1. Musta tuntuu että nuo puuterihelmet on tarkotettu bronzeriksi tai korostusväriksi kasvojen korkeimpiin kohtiin esim poskipäät. Mut toi kulmapaletti näyttää hyvältä ku se näyttää tarpeeks vaaleelta suomalaisille vaaleille kulmille :D vois jopa harkita ostamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seki kävi mulla mielessä, mutta Oriflamen sivuilla lukee jotain että käytetään koko kasvoille :D Mutta toisaalta sama kai se mihin se on tarkotettu, ainaha sitä voi käyttää missä tykkää vähänniinku huulipunaaki voi käyttää poskilla :D Ilmottele mulle fb:ssä jos haluat ostaa sen mun kautta, tuun käymää Oulussa vko 9 nii voin sillon tuua sen tai sitte laittaa aikasemmin jo postiin mikäli se saapuu aikasemmin ;)

      Poista